Filtros : "Psychology" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Psychology. Unidade: IP

    Subjects: DESENVOLVIMENTO COGNITIVO, JOGOS, CRIANÇAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOUZA, Maria Thereza Costa Coelho de e PETTY, Ana Lúcia. Communicative development in a game context. Psychology, v. 8, n. 2, p. 246-257, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4236/psych.2017.82014. Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Souza, M. T. C. C. de, & Petty, A. L. (2017). Communicative development in a game context. Psychology, 8( 2), 246-257. doi:10.4236/psych.2017.82014
    • NLM

      Souza MTCC de, Petty AL. Communicative development in a game context [Internet]. Psychology. 2017 ; 8( 2): 246-257.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2017.82014
    • Vancouver

      Souza MTCC de, Petty AL. Communicative development in a game context [Internet]. Psychology. 2017 ; 8( 2): 246-257.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2017.82014
  • Source: Psychology. Unidade: IP

    Subjects: JOGOS, BRINQUEDOS, CRIANÇAS

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GAINO, Silvana B et al. Construction and validation of the gender apperception Test-GAT for children. Psychology, p. 891-896, 2016Tradução . . Disponível em: http://file.scirp.org/pdf/PSYCH_2013112811411690.pdf. Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Gaino, S. B., Assumpção Junior, F. B., Santos Neto, G. S., & Galvão, V. (2016). Construction and validation of the gender apperception Test-GAT for children. Psychology, 891-896. Recuperado de http://file.scirp.org/pdf/PSYCH_2013112811411690.pdf
    • NLM

      Gaino SB, Assumpção Junior FB, Santos Neto GS, Galvão V. Construction and validation of the gender apperception Test-GAT for children [Internet]. Psychology. 2016 ; 891-896.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: http://file.scirp.org/pdf/PSYCH_2013112811411690.pdf
    • Vancouver

      Gaino SB, Assumpção Junior FB, Santos Neto GS, Galvão V. Construction and validation of the gender apperception Test-GAT for children [Internet]. Psychology. 2016 ; 891-896.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: http://file.scirp.org/pdf/PSYCH_2013112811411690.pdf
  • Source: Psychology. Unidade: FOB

    Subjects: HIPERATIVIDADE, CRIANÇAS, PROCESSOS FONOLÓGICOS, LEITURA, ESCRITA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      GONÇALVES-GUEDIM, Talita Fernanda e CRENITTE, Patrícia Abreu Pinheiro. Performance of phonological processing in children with attention deficit hiperactivity disorder. Psychology, v. 6, n. 10, p. 1331-1339, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4236/psych.2015.610130. Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Gonçalves-Guedim, T. F., & Crenitte, P. A. P. (2015). Performance of phonological processing in children with attention deficit hiperactivity disorder. Psychology, 6( 10), 1331-1339. doi:10.4236/psych.2015.610130
    • NLM

      Gonçalves-Guedim TF, Crenitte PAP. Performance of phonological processing in children with attention deficit hiperactivity disorder [Internet]. Psychology. 2015 ; 6( 10): 1331-1339.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2015.610130
    • Vancouver

      Gonçalves-Guedim TF, Crenitte PAP. Performance of phonological processing in children with attention deficit hiperactivity disorder [Internet]. Psychology. 2015 ; 6( 10): 1331-1339.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2015.610130
  • Source: Psychology. Unidade: EE

    Subjects: INFÂNCIA, PROMOÇÃO DA SAÚDE, DESENVOLVIMENTO INFANTIL

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CASTRO, Danielle Freitas Alvim de et al. The role of the project “our children: windows of opportunities” in early childhood health promotion. Psychology, n. 6, p. [880]-884, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4236/psych.2015.67086. Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Castro, D. F. A. de, Chiesa, A. M., Fracolli, L. A., & Ávila, L. K. (2015). The role of the project “our children: windows of opportunities” in early childhood health promotion. Psychology, ( 6), [880]-884. doi:10.4236/psych.2015.67086
    • NLM

      Castro DFA de, Chiesa AM, Fracolli LA, Ávila LK. The role of the project “our children: windows of opportunities” in early childhood health promotion [Internet]. Psychology. 2015 ;( 6): [880]-884.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2015.67086
    • Vancouver

      Castro DFA de, Chiesa AM, Fracolli LA, Ávila LK. The role of the project “our children: windows of opportunities” in early childhood health promotion [Internet]. Psychology. 2015 ;( 6): [880]-884.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2015.67086
  • Source: Psychology. Unidade: FOB

    Subjects: MEMÓRIA, TRANSTORNOS DA LINGUAGEM INFANTIL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      HAGE, Simone Rocha de Vasconcellos e NICOLIELO, Ana Paola e GUERREIRO, Marilisa Mantovani. Deficit in phonological working memory: a psycholinguistic marker in portuguese speaking children with specific language impairment?. Psychology, v. 5, n. 5, p. 380-388, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4236/psych.2014.55049. Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Hage, S. R. de V., Nicolielo, A. P., & Guerreiro, M. M. (2014). Deficit in phonological working memory: a psycholinguistic marker in portuguese speaking children with specific language impairment? Psychology, 5( 5), 380-388. doi:10.4236/psych.2014.55049
    • NLM

      Hage SR de V, Nicolielo AP, Guerreiro MM. Deficit in phonological working memory: a psycholinguistic marker in portuguese speaking children with specific language impairment? [Internet]. Psychology. 2014 ; 5( 5): 380-388.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2014.55049
    • Vancouver

      Hage SR de V, Nicolielo AP, Guerreiro MM. Deficit in phonological working memory: a psycholinguistic marker in portuguese speaking children with specific language impairment? [Internet]. Psychology. 2014 ; 5( 5): 380-388.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2014.55049
  • Source: Psychology. Unidade: IP

    Subjects: BRINQUEDOS, JOGOS, CRIANÇAS

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ASSUMPÇÃO JUNIOR, Francisco Baptista et al. Construction and validation of the gender apperception test-GAT for children. Psychology, v. 4, n. 11, p. 891-896, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4236/psych.2013.411128. Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Assumpção Junior, F. B., Gaino, S. B., Galvão, V., & Santos Neto, G. S. (2013). Construction and validation of the gender apperception test-GAT for children. Psychology, 4( 11), 891-896. doi:10.4236/psych.2013.411128
    • NLM

      Assumpção Junior FB, Gaino SB, Galvão V, Santos Neto GS. Construction and validation of the gender apperception test-GAT for children [Internet]. Psychology. 2013 ; 4( 11): 891-896.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2013.411128
    • Vancouver

      Assumpção Junior FB, Gaino SB, Galvão V, Santos Neto GS. Construction and validation of the gender apperception test-GAT for children [Internet]. Psychology. 2013 ; 4( 11): 891-896.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2013.411128
  • Source: Psychology. Unidade: EACH

    Subjects: APRENDIZAGEM MOTORA, ANSIEDADE, AUTOCONTROLE, VOLEIBOL

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BOKUMS, Raquel Maia et al. Self-controlled feedback and trait anxiety in motor skill acquisition. Psychology, v. 3, n. 5, p. 406-409, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4236/psych.2012.35057. Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Bokums, R. M., Meira Junior, C. de M., Neiva, J. F. de O., Oliveira, T., & Maia, J. F. (2012). Self-controlled feedback and trait anxiety in motor skill acquisition. Psychology, 3( 5), 406-409. doi:10.4236/psych.2012.35057
    • NLM

      Bokums RM, Meira Junior C de M, Neiva JF de O, Oliveira T, Maia JF. Self-controlled feedback and trait anxiety in motor skill acquisition [Internet]. Psychology. 2012 ; 3( 5): 406-409.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2012.35057
    • Vancouver

      Bokums RM, Meira Junior C de M, Neiva JF de O, Oliveira T, Maia JF. Self-controlled feedback and trait anxiety in motor skill acquisition [Internet]. Psychology. 2012 ; 3( 5): 406-409.[citado 2024 abr. 30 ] Available from: https://doi.org/10.4236/psych.2012.35057
  • Source: Psychology. Unidade: FFCLRP

    Assunto: PSICOLOGIA EXPERIMENTAL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MOREIRA, G M S et al. Behavior of protein-calorie-malnourished rats on the elevated plus-maze test: an ethopharmacological analysis. Psychology, v. 25, n. 2, p. 180-185, 1997Tradução . . Acesso em: 30 abr. 2024.
    • APA

      Moreira, G. M. S., Araújo, M. de, Oliveira, L. M. de, & Almeida, S. de S. (1997). Behavior of protein-calorie-malnourished rats on the elevated plus-maze test: an ethopharmacological analysis. Psychology, 25( 2), 180-185.
    • NLM

      Moreira GMS, Araújo M de, Oliveira LM de, Almeida S de S. Behavior of protein-calorie-malnourished rats on the elevated plus-maze test: an ethopharmacological analysis. Psychology. 1997 ; 25( 2): 180-185.[citado 2024 abr. 30 ]
    • Vancouver

      Moreira GMS, Araújo M de, Oliveira LM de, Almeida S de S. Behavior of protein-calorie-malnourished rats on the elevated plus-maze test: an ethopharmacological analysis. Psychology. 1997 ; 25( 2): 180-185.[citado 2024 abr. 30 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024